Veelgestelde vragen

MIJN ACCOUNT

d

Populaire vragen

Je kunt onze producten momenteel alleen online kopen.

Als je een bestelling plaatst, hoef je er alleen maar voor te zorgen dat je minimaal 6 producten selecteert; er zijn natuurlijk geen grenzen aan de samenstelling van je bestelling. Vul vervolgens je persoonlijke gegevens in en kies een bezorgdatum en betaalmethode. Je gerechten worden diepgevroren bij je thuisbezorg.

Waarom moet ik minimaal 6 producten kiezen? Door minimaal 6 producten te kopen, steun je ons duurzaamheidsconcept. Door meerdere producten te versturen, kan er in grotere hoeveelheden worden geproduceerd, wat leidt tot een efficiënter gebruik van grondstoffen. Bovendien kunnen duurzame materialen en productiemethoden beter worden toegepast wanneer de vraag groot is. Het kopen van meerdere producten helpt om de ecologische voetafdruk te verkleinen. Het kan het transport efficiënter maken, bijvoorbeeld door de verpakking en route te optimaliseren. Dit minimaliseert het energieverbruik en de CO₂-uitstoot die gepaard gaat met transport. Door minstens 6 producten bij ons te kopen, profiteer je ook van economische voordelen. We kunnen aantrekkelijke kortingen of speciale aanbiedingen bieden voor de aankoop van grotere hoeveelheden. Zo kun je geld besparen terwijl je duurzame producten van hoge kwaliteit koopt.

Onze maaltijden zijn kinderlijk eenvoudig te bereiden en klaar in 10 minuten. Zelfs de meest onervaren kok zal onze maaltijden snel en gemakkelijk kunnen bereiden.

In een pan (aanbevolen): Doe de bevroren inhoud van je Every. product in een voorverwarmde pan. Verwarm ongeveer 8-10 minuten op hoog vuur tot alle ingrediënten gaar zijn. Voeg indien nodig een beetje water toe om het kookproces te versnellen. Roer af en toe voor een gelijkmatige bruining en om aanbranden te voorkomen. Je kunt je gerecht op smaak brengen.

In de magnetron: Doe de bevroren inhoud in een magnetronbestendige bak en verwarm 7-8 minuten op 800 W. Roer af en toe.

De calorieën op de verpakking zijn exclusief de calorieën van de aanbevolen hoeveelheid olie voor de bereiding.

Log in op je Every. account om alle informatie over je abonnement te zien.
Je kunt de aankomende leverdata vinden in het overzicht van het abonnement onder ‘Besteldata volgende levering’ en ook direct in de navigatie onder het kalendericoon.
Let op: De datum die je in je account kunt instellen voor het abonnement is niet de daadwerkelijke leverdatum, maar de besteldatum.


Hiervoor geldt het volgende:


- Maandag besteld - Woensdag geleverd
- Dinsdag bestellen - Donderdag bezorgen
- Bestelling woensdag - levering vrijdag
- Bestelling donderdag - levering zaterdag
- Bestelling vrijdag - Dinsdag bezorgen
- Bestelling zaterdag - Dinsdag bezorgen
- Bestelling zondag - Dinsdag bezorgen


Over het algemeen hebben we ten minste één dag levertijd nodig om je bestelling in te pakken. Zodra je bestelling is verwerkt in ons verzendmagazijn, ontvang je een e-mail met de verzendbevestiging, met daarin de link naar de tracking van de zending. Zo kun je op elk moment de actuele status van je zending volgen.

Abonnement

Kies hoe groot je box moet zijn, welke maaltijden je wilt en de bezorgdatum en -frequentie. De box wordt bij je thuis afgeleverd, waarna jij direct van je bowls kunt genieten. Ons abonnement is helemaal flexibel. Je kiest zelf de boxgrootte, maaltijden en bezorgfrequentie die jij nodig hebt.

Nee, die is er niet. Je kunt het abonnement te allen tijde opzeggen of pauzeren.

Bij het samenstellen van jouw abonnement kan jij de grootte van de box kiezen. Voor het abonnement geldt een minimale bestelhoeveelheid van 6 producten per bezorging – net als voor losse bestellingen.

Bij het samenstellen van jouw abonnement kan jij de grootte van de box kiezen. Voor het abonnement geldt een minimale bestelhoeveelheid van 6 producten per bezorging – net als voor losse bestellingen.

Helaas is het niet langer mogelijk om een eenmalige bestelling bij ons te plaatsen. We bieden nu alleen bestellingen in abonnementen aan. De redenen voor deze verandering en meer informatie kun je vinden in ons artikel hier: https://every-foods.nl/blogs/every-mission/why-sub-only. We hebben hiertoe besloten om onze klanten een betere service en meer flexibiliteit te bieden. Bedankt voor je begrip.

We weten dat smaken kunnen veranderen. Daarom kun je op elk moment met één klik je bezorging wijzigen en nieuwe gerechten toevoegen of vervangen.

Bang dat je je leverdatum mist? Maak je geen zorgen, want we sturen je van tevoren een herinnering. Zo kun je op korte termijn wijzigingen en aanpassingen maken.

Je kunt het bezorginterval, de boxgrootte en de boxinhoud voor je abonnement op elk moment flexibel aanpassen in je account. Op basis van je bezorginterval worden alle komende bezorgdata aan je voorgesteld. Je ontvangt een melding voor elke volgende levering. Je configureert je eerste levering normaal gesproken via onze online shop.

Ben je veel onderweg en kun je daarom niet voorspellen welk bezorginterval jou het beste uitkomt? We geven je de optie om je volgende levering over te slaan of te pauzeren. Zo ben je 100% flexibel, zelfs met een abonnement.

Betalingen & bezorgingen

We leveren momenteel aan alle regio's van de volgende landen:

Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Nederland, delen van België, Luxemburg, Liechtenstein

Op dit moment kunnen we deze optie niet aanbieden, maar we houden voortdurend contact met verschillende bezorgdiensten, zodat we deze optie wellicht in de toekomst kunnen aanbieden.

Je bestelling komt op de door jou geselecteerde bezorgdag aan tussen 8:00 en 18:00 uur, op de dag voor bezorging geeft de bezorgdienst je een nauwkeuriger bezorgvenster van ongeveer 2 uur. Houd er rekening mee dat het toesturen van dit aflevervenster niet verplicht is en dat er altijd onvoorziene gebeurtenissen met de bezorgdienst kunnen plaatsvinden, waardoor de bezorgdienst zich mogelijk niet aan dit tijdsvenster kan houden.

Op dit moment leveren we niet aan afhaalpunten. De reden hiervoor is dat je bestelling direct gekoeld moet worden en de temperatuur van afhaalpunten kan helaas niet gecontroleerd worden.

Het belangrijkste van de bezorging is dat je producten bevroren aankomen. Om dit te garanderen gebruiken we een combinatie van actieve (bijv. gekoeld transport, droogijs of cold packs) en passieve (bijv. duurzame isolatie van de verpakking) koeling, afhankelijk van de bezorglocatie.

Als je producten, tegen de verwachting in, niet helemaal bevroren zijn, neem dan contact met ons op via hello@every-foods.com en we zullen zo snel mogelijk een oplossing vinden.

Wist je dat meer dan 99% van onze bestellingen perfect bevroren aankomt?

Zodra je pakket onderweg is kun je het hier volgen.

Is er iets ongewoons aan de hand of is je bezorging niet geslaagd? Neem dan hier contact met ons op en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Onze isolatiemat is gemaakt van gerecycled oud papier en kan dus gewoon in de prullenbak. De hoes vormt hierbij geen probleem. De folie wordt tijdens het recyclingproces in de pulper gescheiden, net als plakband, dat vaak nog aan de kartonnen dozen in het huishoudelijk papierafval zit. Maar je kunt het ook van tevoren scheiden.

Het koelsysteem is een combinatie van droogijs en koelelementen. De koelelementen bestaan uit water met een hoog zoutgehalte en kunnen daarom ook worden hergebruikt voor huishoudelijk gebruik. Droogijs is vast kooldioxide (CO₂) met een temperatuur van ongeveer -80 °C.

Wees voorzichtig met de droogijsverpakking, die gemaakt is van plastic. Pak het voorzichtig op bij de punt en gooi het in de recyclebak.

Waarom gebruiken jullie geen herbruikbare verpakkingen? Op dit moment bieden we geen herbruikbare verpakkingen aan. Uit liefde voor het milieu werken we al aan aangepaste oplossingen en hopen we binnenkort herbruikbare verpakkingen te kunnen aanbieden.

Tot die tijd kun je er gerust op zijn dat al onze verpakkingsmaterialen zijn gemaakt van duurzame grondstoffen die heel gemakkelijk kunnen worden gerecycled.

Als je bij het instellen van je abonnement een account hebt aangemaakt, kun je je bestelling eenvoudig zelf beheren. Als je niet kunt inloggen op je account, neem dan contact op met onze Klantenservice. Je kunt je bestelling eenvoudig pauzeren, het bezorginterval wijzigen of een nieuwe bezorgdatum kiezen. In de volgende handleiding leggen we stap voor stap uit hoe je dit kunt doen.

Leveringsproblemen

Als je je bestelling weigert, ben je in verzuim en in dat geval is terugbetaling niet mogelijk. Onze gerechten worden speciaal voor jou bereid en een annulering of terugbetaling is daarom niet mogelijk.

Als je gegronde redenen hebt om je bestelling te weigeren, zullen we je geval bekijken.

Houd er rekening mee dat deze uitzonderingen van geval tot geval verschillen. We raden je aan om de artikelen te accepteren en contact op te nemen met ons Customer Care Team met fotodocumentatie.

Neem contact op met ons Customer Care Team en geef ons je bestelnummer zodat we snel kunnen handelen.

Het is essentieel dat de koerier het pakket aflevert op het adres dat je hebt opgegeven en je hiervan op de hoogte stelt. Als de doos inderdaad bij een buurman of ergens anders is achtergelaten zonder je hiervan op de hoogte te stellen, bieden we onze excuses aan voor het ongemak en zullen we contact opnemen met de logistieke dienstverlener om uit te zoeken wat er is gebeurd.

We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en je bestelling naar je toe te sturen.

Het spijt ons heel erg als je bestelling niet bezorgd kon worden.

Als we je bestelling door leveringsproblemen niet op tijd kunnen bezorgen, kan de versheid van de producten niet worden gegarandeerd. In dit geval moeten we de zending helaas vernietigen. Als de zending niet geleverd kon worden en het een probleem aan onze kant is, zorgen we voor een nalevering of terugbetaling, afhankelijk van de reden van niet-levering. In elk geval nemen we zo snel mogelijk contact met je op om te bespreken hoe we verder gaan.

Onze excuses voor het ongemak en aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt.

Als er iets ontbreekt of verkeerd is in je box, spijt ons dat heel erg. Neem onmiddellijk contact op met ons Customer Care Team en voeg een foto van de inhoud toe. We zullen ons best doen om het verzoek zo snel mogelijk te behandelen.

Helaas is het niet altijd mogelijk om de ontbrekende gerechten op korte termijn te leveren. Ons Customer Care Team zal echter, indien mogelijk, een nalevering regelen of op een andere manier een passende compensatie met je zoeken. We zullen ook ons magazijn informeren over het incident om herhaling te voorkomen.

Bedankt voor je begrip en we zullen ons best doen om de zaak naar tevredenheid op te lossen.

Als je merkt dat een van de gerechten in je bestelling niet meer goed is of dat de verpakking beschadigd is, spijt ons dat zeer. Neem onmiddellijk contact op met ons Customer Care Team en voeg een foto van de inhoud toe. We zullen ons best doen om het verzoek zo snel mogelijk te behandelen.

Helaas is het niet altijd mogelijk om de gerechten of de hele bestelling op korte termijn te leveren. Maar afhankelijk van het geval zal ons Customer Care Team ervoor zorgen dat je de bestelling op een later tijdstip opnieuw geleverd krijgt als je dat wilt. We zullen het magazijn ook informeren over het incident om herhaling te voorkomen.

Bedankt voor je begrip en we zullen ons best doen om de zaak zo snel mogelijk naar je tevredenheid op te lossen.

Allereerst willen we ons verontschuldigen voor het ongemak dat is veroorzaakt toen je doos ontdooid aankwam.

Je kunt erachter komen of je producten nog eetbaar zijn door de schudtest te gebruiken. Als de inhoud nog losjes in de verpakking beweegt wanneer je de doos schudt, kun je de gerechten zonder aarzelen consumeren en in je vriesvak zetten. Als dit niet het geval is en de gerechten zijn ontdooid, wat meestal duidelijk te zien is aan het feit dat de saus er al afloopt en de inhoud vastzit in de doos, vries ze dan niet opnieuw in. Dit kan de smaak en voedingswaarde beïnvloeden en daarom raden we af om volledig ontdooide producten te eten.

Als je je ongemakkelijk voelt bij verdere consumptie, neem dan contact met ons op en we zullen zo snel mogelijk kijken naar een oplossing.

Wel willen we je erop wijzen dat we ons best doen om ervoor te zorgen dat de dozen altijd in perfecte staat aankomen.

Product vragen

We hebben het onze missie gemaakt om het eten te maken waar je van houdt. En het beste van alles is dat we het bij je thuis bezorgen. Al onze maaltijden zijn uitgebalanceerd, heerlijk en snel te bereiden - zodat je elke dag vol energie kunt genieten.

Ja, 100% veganistisch

We zijn ervan overtuigd dat we met onze producten een blijvende impact kunnen hebben op de voedingsindustrie en willen je motiveren om plantaardige producten uit te proberen. Onze bowls laten zien dat gezonde en lekkere gerechten gemaakt kunnen worden zonder dierlijke producten - en helemaal natuurlijk. We weten zeker dat het je aan niets zal ontbreken!

De verpakkingsgrootte van een kom is 17.5 × 14 × 5 cm. Er passen dus 8 schaaltjes in een klein vakje (vakje geïntegreerd in de koelkast). Indien nodig kunnen de gerechten ook voor kortere tijd (tot 3 dagen) in de koelkast bewaard worden.

Ja, de gerechten blijven na bereiding 3 dagen goed in de koelkast (ongeveer 3-7 °C). We raden aan om de gerechten in een Tupperware bakje te doen, omdat de smaak dan het beste behouden blijft en de gerechten vers blijven.

Onze portiegrootte is meestal geschikt voor één persoon. Als je echter niet veel honger hebt, kun je het gerecht in twee porties verdelen.

Onze gerechten kunnen tot 12 maanden bewaard worden bij -18°C. Je vindt de exacte houdbaarheidsdatum op de verpakking van elk gerecht.

Twee weken voor de houdbaarheidsdatum wordt het product uit voorraad genomen. De houdbaarheidsdatum is een richtlijn die de datum beschrijft tot wanneer we garanderen dat het ongeopende voedsel zijn specifieke eigenschappen behoudt, zoals geur, smaak en voedingswaarde, als het de hele tijd op de juiste manier wordt bewaard. Dus als de koudeketen ononderbroken blijft, zijn onze gerechten veel langer eetbaar omdat ze ingevroren zijn. Houd er rekening mee dat bevroren voedsel ook kan bederven, maar dat dit proces veel langzamer verloopt. Het is dus mogelijk dat je nieuw geproduceerde producten ontvangt met een houdbaarheidsdatum van ongeveer een jaar, of sommige met een kortere houdbaarheidsdatum. Dit is allemaal geen reden tot bezorgdheid. Als de houdbaarheidsdatum wordt overschreden, neem dan contact op met onze klantenservice.

We proberen met onze producten gezonde en evenwichtige voeding in huis te halen. Onze gerechten bevatten allemaal veel vezels en zijn daardoor erg vullend, dus ze kunnen zeker in een dieet worden opgenomen. In principe willen we echter geen dieetproduct op de markt brengen, maar uitgebalanceerde voeding bieden waar je je goed bij voelt.

Als je toch meer wilt weten over de samenstelling en voedingswaarden van de afzonderlijke gerechten, kun je altijd op de afzonderlijke schalen klikken en daar alle informatie krijgen.

Mijn Account

Je kunt het wachtwoord voor je account hier wijzigen.

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je het hier opnieuw instellen.

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je het hier opnieuw instellen.

Je kunt het wachtwoord voor je account hier wijzigen.

Je kunt je adressen hier beheren in je account.

Als je het adres van je actieve abonnement wilt wijzigen, kun je dat hier doen in je abonnementsinstellingen.

Je hebt de mogelijkheid om je op elk gewenst moment af te melden voor de nieuwsbrief. Hiervoor kun je de link in de nieuwsbrief gebruiken. Je vindt deze link aan het einde van de e-mail. Klik gewoon op de link "Uitschrijven" en bevestig je uitschrijving.

Loyaliteitsprogramma

Punten verzamelen is heel eenvoudig. Je hoeft alleen maar een klantaccount aan te maken en dan verzamel je automatisch punten. Je kunt de punten vervolgens inwisselen voor tegoedbonnen of leuke beloningen.

Ben je vergeten een account aan te maken voordat je je laatste bestelling afrondde? Geen probleem! Je punten worden met terugwerkende kracht tot 3 maanden gecrediteerd wanneer je je account aanmaakt.

Ja, je punten vervallen 16 maanden na je laatste bestelling.

Controleer voordat je een voucher inwisselt welke voorwaarden van toepassing zijn op deze code (minimale bestelhoeveelheid, geldigheid, geldig voor abonnement of eenmalige bestelling, etc.). Al onze vouchers kunnen niet worden gecombineerd met andere vouchers, cadeaubonnen, kortingen of promoties.

Als je een voucher hebt, kun je deze gewoon inwisselen bij het afrekenen in het daarvoor bestemde veld.

Hetzelfde geldt voor het inwisselen van een voucher die je hebt ingewisseld met punten.

Je kunt de voucher niet op een later tijdstip toepassen op je bestellingen.

Na je bestelling duurt het maximaal 10 dagen voordat je punten in je account verschijnen.

Alle punten voor acties zoals het volgen van Every (op Instagram) of het plaatsen een review zijn binnen 8 uur na uitvoering zichtbaar in je account.

Waardebonnen & cadeaubonnen

Controleer voordat je een voucher inwisselt welke voorwaarden van toepassing zijn op deze code (minimale bestelhoeveelheid, geldigheid, geldig voor abonnement of eenmalige bestelling, etc.). Al onze vouchers kunnen niet worden gecombineerd met andere vouchers, cadeaubonnen, kortingen of promoties.

Als je een voucher hebt, kun je deze gewoon inwisselen bij het afrekenen in het daarvoor bestemde veld.

Hetzelfde geldt voor het inwisselen van een voucher die je hebt ingewisseld met punten.

Je kunt de voucher niet op een later tijdstip toepassen op je bestellingen.

Nee. Het is niet mogelijk om meer dan één voucher of kortingscode te gebruiken voor een bestelling.

Niet gevonden wat je zocht?

Kun je je antwoord hier niet vinden? Stuur een e-mail naar ons Customer Care Team. We nemen binnen 24 uur (op werkdagen) contact met je op.

NEEM CONTACT OP
D

Bespaar 20% op je eerste bestelling en 10% op de volgende twee!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf als eerste op de hoogte van nieuwe producten en acties.

Geen zorgen, wij hebben ook een hekel aan spam. Je gegevens zijn veilig.